Wednesday, February 3, 2010

Luahan Perasaan yg terbuku di hati...


Salam..

Malam ni dah saya keluarkan semua emosi yang ada kat dalam hati..rasa puas sangat.
Dah nangis2 kat mak..dh citer kat kk and paling pnting dh citer kat my bf..mmg terasa ringan btul hati dan kepala otak..terima kasih la pada semua yang memberi nasihat..terutama my bf yang mengeluarkan kata-kata seperti..

"Makcik,kau msti jd garang skit..jgn jd gadis melayu terakhir.."(jap2..bila plak saya nie gadis melayu terakhir.mcm x je.haha)..then katanya lagi.."jgn bg org pijak kepala..garang skit...RRAAGGHH.."(ni la bunyi kalau bf saya nie marah.haha..comel je.tb2 terbayang singa.haha)

Bakal abg ipar plak berkata.."jgn jadi api..jd la air..sbb api lawan ngan api lagi parah nnt.."(ok2..saya mengaku saya mmg slama nie air..kdang2 je api..dan saya pn x ingin nak main ngan api..bahaya tu.hehe)

Akhir kata..garang ke..air ke..api ke..yg pasti I'll try my best to improve myself all the time..thank you so much for all the advices..I really appreciate it..love you guys..

k la..nk tdo daa..esok ada kuiz TM.waa..takut woo..huhu..slamat malam..sweet dreams..jgn lupa bc doa tdo ye!!..

p/s: bf tu is my BEST FRIEND k..NOT boyfriend..hehe..(poyo je.gaya mcm ada org
kisah..aduyai..)

Sekian,wassalam..

2 comments: