Thursday, February 4, 2010

Ada perubahan..


Salam,

Hari ni agak menggembirakan hati..pg2 lg my bf dh bg wish yg berbnyi.."yang,have a nice day..snyum k.:)"(ada smiley lg)hehe..tq very much..nasib hari ini agak best.tp ada gak part yg tak best..Aduyai..kuiz TM kantoi ar..ada soalan yang tak reti nak jawab..hope puan bleh bagi belas kasihan la.huhu..biasa la..baru first time kuiz.mesti la dpt sikit dulu.nnt lama2 pndai la tu kn..btul x??harap-harap gitu la..

Ok la..pagi tadi mmg diam je la ms dlm kereta..masih x de feeling yg happy nk pg poly.(tp kna pg gak..ingatkan nk wat2 sakit.haha..jahat nya)..pas tu sembang2 la ngan bapak..ari nie bapak antar..yeay..x la penat sgt nk kna drve gi poly..klu x msti lg hilang mood..pas dh sampai poly,saya pun terus la melangkah ke kelas..
tp..np mcm lengang je kawasan tu??nk kata awl sgt tak la pulalk..ok2..tenang dulu mayb diorg x smpai lg..ataupn ntah2 kelas batal..dengan segera,saya pn text la faten..begini bnyi nya.."faten,ada te x ari nie??"
tnggu punya tunggu tiada balasan.."owh,mngkin bawa motor la tu..xpe2..tnggu je la.."
pas tu dh lama tu baru la nmpak kelibat rakan2 seperjuangan yang lain..baru nk dtg..rupa-rupanya saya yang dtg awl terlebih.haha..

Lepas dh habis kelas smua..time rehat pukul 10-11.30 pagi..time tu mcm msih diam lagi..mcm x de mood nk ckp bnyak..tp smua tu dh beransur pulih lepas kuar lepak ngan kwn2 kelas..fikah,faten dan paan..bila smbang2 kat restoran,ok ar..my mood dh mula boost up..tp time yg paling bagi saya ada mood ialah bila time lab tadi.haha..kwn2 mmg lawak ar..gelak mcm nk pecah perut..btw.(SORRY quek..sbb asyik hantar kau pnya report je..)..rasa bersalah sgt2..sorry ye quek..x wat dh..esok hantar report kita plak ye..sayang quek..hehe..sbb sudi melayan perangai kita yang pelik nie..

petang pun datang dengan hujan yang lebat..tersangat lebat..bila dh hbis lab..bdk2 laki lab saya x leh balik..hujan llebat..(sian ye.)hehe..dlm ms tu,sempat plak diorg menyakat2 dan mengenakan quek..sian quek kna buli ngan bdk laki.haha..korang nie x baik tau wat quek mcm tu..dia pn ada hati dan perasaan macam korang jugak..menyakat sikit2 sudah la.hhuhu..(menyibuk je saya nie..suka hati diorg la)haha..

pas tu dh penat2 gelak2 mcm nk cramp perut,elok la hujan pn dah reda sikit..smua pn melangkah kaki untuk pergi ke motor masing2 dan nak pulang ke home sweet home..dan time tu gak la..elok2 bapak sampai tuk ambik ktorg..btw,quek ngan ummu tumpang ari nie..bpk mntak ummu seringgit,quek 2 ringgit..haha..bapak wat lawak je..nnt diorg x mau tumpang dah baru tau.huhu..pas dh hntar diorg balik,saya pn berangkat pulang..time tu hatti mmg tenang je..so yang buat saya ceria hari nie ialah kawan2 lab kita...love u all..
haaa..tu je la tuk hari ini..nak kena pg beli baju nie..esok nk pg CAMPING..aduyai..wuu...hahaha..
sehingga berjumpa lagi(cewah..mcm dlm tv la plak)..akn saya update blog ini..
Sekian,wassalam..

No comments:

Post a Comment