Thursday, March 18, 2010

Boring la...

Salam,

Waaaa..boring la sgt ari nie..setelah sekian lam..akhirnya dpt jgak tulis blog nie..

Nk dipendekkan cerita, internet terlalu lemah lembut dan sopan santun bergerak seperti siput sedut..(btw x pnah tgk siput sedut bergerak k)..internet sunguh wat hal lately..sangat la geram..rs mcm nk gigit2 je broadband nie..tp sbb malas nk layan, pas dpt bkak fb kejap,trus je off9 sbb x sanggup nak menahan bara dlm hati menunggu internet meneruskan perjalanananya..haha..(ayt yg digunakan sungguh complicated,berbelit2)..nk tau sbb np ayat sungguh berbelit??sbb org sangat2 KEBORINGAN!!!!

Tlg la bg idea pe nk wat ari nie..nk ceritakan sesuatu nie..beberapa hari yg lpas..saya menjaga kdai..pas tu sy telah berjumpa ngan seseorng nie..sngt la gmbira sbb dpt berbual2 ngan dia..trima kasih la ssb sudi dtg tiap ari teman kan saya..terharu rasanya..ye la sbb umah org tu agk jauh dari kdai..so bila dia sanggup dtg..mmg terharu la kn..penat2 mengharungi kesesakan lalulintas ngan pe'el org ramai kat jln raya tu..tq ye awk..syg awk.(cewah..gatal btul...haha)

Sekarang nie tgh tgk citer cap goh meh (ntah btul ke x eja nye.huhu)citer nie ok la walaupn agk mengarut sikit..mcm lawak je jln citer nye..tp mngkin deme nk pendekkan citer..so jd gini la jln citer nye..haha..x pe la.jnji ada citer nk tgk ptg2 nie..ye ar..nk gi umah nenek x leh plak..sbb ada og tu x bg pnjam kete..ok2..fine.tnggu la..nnt org ada duit..org bli kete sebijik..org naik sorang2..jgn sp pn naik..hnya mak ngan bpk ngan kwn2 je leh..yg 2 org lagi tu akn i kedekut skit..haha..padan muka..wawaawwaaaa..(jahat giler bnyi nye)haha..x la..klu kita ada kete sndiri..saya akn bagi smua org naik..x kre sp..kecuali org yg kt x knal la..mmg x leh la nk kasi naik kan..klu x nnt hbis la kete saya.hehe..

Sekarang citer cap goh meh nie nk hbis dh..dgn dukacitanya saya maklumkan..citer nie agk sdh la jgk di pengakhirannya..so pengajaran yg bleh didapati..jgn la terjun dlm laut ngan pakaian pengatin..klu x..akhirnya insyaallah x naik ke darat dh..(mcm x masuk akal je)..kahkha..sbb ada yg siap kawen dlm kolam lg..ntah la..pe yg saya merepek ptg2 nie..hmm..lupa kan je la..maaf la klu dh pening kpala..klu pning x yah bc dh..nie la padah nya bl x tau nk wat pe..nk menaip je..huhu..

K la..sy nk mencari keje jap..drpd sy meleret2 tulis ngarut2 lg,baik saya undur kan diri..nnt klu internet dh laju mcm helang..saya updatekan blog lagi k..lgpn sp sgt nk follow blog yg boring lagi x ceria nie kn..so..gtg..bye..jmpa lg..insyaallah..

Sekian,wassalam
xoxo,
nana

No comments:

Post a Comment